کد خبر : 17767
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
-

ورود مناسب برای شیرگاه؛کلید ترغیب گردشگران برای ورود توقف در شهر/قسمت اول

ورود مناسب برای شیرگاه؛کلید ترغیب گردشگران برای ورود توقف در شهر/قسمت اول
ابراهیم پورتقی سیدی، فعال فرهنگی و رسانه ای در یادداشتی به ورودی شهر شیرگاه و نقش آن در جذب گردشگر و ترغیب آن برای بازدید و ورود به این شهر پرداخت.؛

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، متن یادداشت به این شرح است:

 

ورودی‌ هر شهر یکی از مهم‌ترین ارکان شناسایی آن می باشد که بیانگر هویت و داشته‌های آن شهر برای مسافران است تا آنها را ترغیب به بازدید از شهر دعوت کند یا اینکه سبب شود تا پدال گاز را فشرده تا سریعتر راهی مقصد بعدی شوند.

شهر شیرگاه با قدمت تاریخی و جاذبه های فراوان، باید از ورودی‌هایی ایمن، زیبا و ترغیب کننده گردشگر برای ورود به شهر برخوردار باشد و این مطالبه همیشگی شهروندان بوده که می توان با ایجاد تقاطع‌های غیرهمسطح در حال اجرا در ورودی‌های شیرگاه و ایجاد سایر طرح‌ها برای زیباسازی و هویت‌بخشی به ورودی شهر عملیاتی شود.

اما باید به این نکته اساسی توجه کرد که اجرای یک طرح استاندارد و با در نظر گرفتن همه دسترسی‌ها در مدت ‌زمان طولانی‌ تر به‌ مراتب بهتر از اجرای یک طرح ناقص و غیراصولی در کوتاه‌مدت است.

پس میتوان با ارائه طرح کامل و استاندارد برای ایجاد یک المان مناسب و درخور شأن سوادکوه شمالی و استفاده از طبیعت خدادادی، فضاهای پیرامونی را احیا نمود.

ادامه دارد…

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.