کد خبر : 20300
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵
-

مطب دندانپزشک قلابی بعد از ۲۰ سال پلمب شد

مطب دندانپزشک قلابی بعد از ۲۰ سال پلمب شد
معاون درمان شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: مطب دندانپزشک قلابی بعد از ۲۰ سال فعالیت در یکی از روستاهای بروجرد پلمب و فرد متخلف دستگیر شد.؛

به گزارش ندای مردم دو استان ؛ مهدی زارعی امروز ۲۵ آذرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی شکایات متعدد شهروندان از فعالیت فردی فاقد مدرک تحصیلی و صلاحیت حرفه‌ای که سال‌هاست در یکی از روستاهای بروجرد اقدام به تأسیس مطب دندانپزشکی کرده و باعث بروز مشکلات و عوارض در مراجعان شده بود.

وی تصریح کرد: مورد فوق برای چندمین بار در دستور کار معاونت درمان شبکه بهداشت قرار گرفت و با توجه به تعدد جرم بارها علیه نامبرده در مراجع قضایی پرونده تشکیل مطب پلمب و به جرایم مالی محکوم شده است.

معاون درمان شبکه بهداشت و درمان بروجرد خاطرنشان کرد: اما دوباره بعد از مدتی فعالیت خود را ادامه داده و همچنان مداومت به معاینه و درمان بیماران می‌کرد.

زارعی اضافه کرد: با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با دادستان بروجرد و پاسگاه انتظامی والانجرد شهرستان و امور حقوقی شبکه بهداشت شهرستان محل کار فرد متخلف پلمب و تجهیزات دندانپزشکی متعلق به متهم توقیف و پرونده به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

وی بیان کرد: شهروندان در انتخاب مراکز درمانی دقت لازم را به کار برده و از مراجعه به واحدهای فاقد مجوز فعالیت اجتناب کرده و در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی این‌گونه مراکز مراتب را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اطلاع دهند تا در کوتاه‌ترین زمان کارشناسان اقدامات لازم را انجام دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.